חזון המחלקה

מוקד עירוני נשר יהווה כתובתו העיקרית של תושבי העיר בשגרה ובחירום.

כתובתו העיקרית של התושב -  מוקד נשר יטפל בפניות הציבור ובמפגעים בעיר באופן האיכותי ביותר ובשיתוף פעולה מלא עם כלל מחלקות העירייה, תוך טיפול אדיב ושירות מקצועי בפנייה או במפגע מזמן האיתור ועד גמר הביצוע.

תחומי אחריות המחלקה

מוקד עירוני נשר הינו מוקד אחוד של מוקד פניות ציבור ומוקד רואה עירוני .

שעות פעילות וקבלת קהל

המוקד העירוני עובד 24 שעות 7 ימים בשבוע.

פנייה למוקד העירוני מתאפשרת באופן הבא:

  1. שיחה לנציג שירות – 106 / 04-671-8000 .
  2. פקס – 04-671-8028
  3. אתר העירייה 
  4. דואר אלקטרוני – Moked106@nesher.muni.il
  5. רשת חברתית – Facebook – עיריית נשר.
  6. שליחת הודעות דרך תוכנת ה-whatapp למספר הסלולרי 052-671-8000

החלטת מנכ"ל – אין קבלת קהל

בעלי תפקידים

המוקד מונה את מנהל מחלקה, מזכירת מוקד 5 אחמש"ים .

תפקידו של אחמ"ש במשמרת

  1. מענה רציף לשיחות נכנסות ופתיחת פניות במערכת ה-CRM.
  2. מענה רציף לפניות ווטסאפ ופתיחת פניות במערכת ה-CRM.
  3. מענה רציף לפניות באמצעות דוא"ל ופתיחת פניות במערכת ה-CRM.
  4. קבלת דווחים בזמן אמת מפיקוח ושיטור עירוני ופתיחת פניות במערכת ה-CRM.
  5. תפעול הפיקוח והשיטור העירוני בהתאם לפניות נכנסות למוקד העירוני.
  6. תפעול שותף של מערכת מצלמות אבטחה (כ-100) הפרוסות ברחבי העיר.
  7. ריכוז ותפעול מערך אזעקות מוסדות ציבור.
  8. ריכוז תפעול ובקרה אחר אירועים ומפגעים ברחבי העיר המשתייכים לגורמי חוץ (משטרת ישראל, כב"א, מד"א, חב' חשמל, בזק, הוט, מורדות הכרמל, יפה נוף...).